Medlemskab

Nyt om navne

Her finder du fotografier og videoer fra B&K Senior Klubs møder, arrangementer og udflugter.

Medlemmer kan sende deres fotografier og andet materiale til Carsten Frederiksen, Brüel & Kjær, e-mail: cfrederiksen@c.dk

En del medlemmer af B&K Senior Klub genkender nok dette interiør...

Nærumbanens sølvfarvede gris står nu i vognhallen på Græsted Station og passes kærligt af Nordsjællands Jernbaneklub.

Brüel & Kjær Fotos

På Facebook findes fotogruppen "Brüel & Kjær fotos", hvor du kan få adgang til over 27.000 fotos fra Brüel & Kjær i perioden 1960 til 2017 - de fleste findes i Historisk Samling. Gruppen er lukket, det vil sige for at få adgang, skal du kende een som er allerede er medlem eller skrive til tdalsgaard@gmail.com.

Uden at være på Facebook kan du dog se indholdsfortegnelsen til billederne her: http://tdalsgaard.users.whitehat.dk/Table_of_Content.html

- linkene i indholdsfortegnelsen vil først virke, når du er medlem
- indholdsfortegnelsen indeholder yderligere info om medlemskab.