Indbydelse til nytårskur 2017

Du inviteres hermed til B&K Senior Klubs nytårskur med spisning og underholdning.

Arrangementet finder sted efter generalforsamlingen torsdag den 12. januar i Brüel & Kjærs kantine. Generalforsamlingen starter kl. 16.30, underholdningen ca. 17.45 og middagen ca. 18.45.

Kom og nyd en velkomstdrink, en 3-retters middag med drikkevarer – ekstra vand, øl og vin sælges til rimelige priser – og ikke mindst, hyggeligt samvær og festlige indslag.

Festlighederne styres traditionen tro af vor toastmaster Hans Konstantin-Hansen og under middagen vil der igen i år være mulighed for at holde korte taler – husk blot, at give besked til toastmasteren, gerne inden vi mødes:
hkhansen@gmail.com.

Underholdningen leveres også i år af et af klubbens egne medlemmer – Lars T. Kromann fortæller med udgangspunkt i sin tegneserie ”Verdensfirmaet” om dagliglivet for ansatte på Brüel & Kjær i stort og småt. Han startede serien i 1988 og har siden lavet flere hundrede striber i arbejdslivet – kommentarer fra salen er velkomne.

Af hensyn til planlægningen af middagen er det vigtigt, at du melder din deltagelse med navn og medlemsnummer til Anni Hansen på telefon 45 86 82 38 eller via e-mail: anniogole@hansen.mail.dktilmelding senest torsdag den 5. januar.

PS. Husk at medbringe dit medlemskort – det er adgangskort til Brüel & Kjær!